En underbar dag.

Idag har jag träffat världens underbaraste mormor. Saknar henne redan. Fick ett lapptäcke som hon har virkat till mig sjukt fint var det och jag blev väldigt glad. Fick även olika garn nystan av henne. Plus att hon var stolt över att jag stickat en hel kofta själv. :)
Älskar mormor massor. Hon betyder sjukt mycket för mig. <3
Efter att jag varit hos mormor så åkte jag till skurup för att träffa familjen Roskvist Mårtensson och för att fira Elin-Maria såklart. Det var sjukt kul och var sjukt glad att få träffa moster små troll eller stora troll för de är ju faktiskt stora nu.
Skall hem med maten nu till min älskade sambo sedan lägga mig.
Ha en fortsatt trevlig dag/helg gott folk.
Många kramar Martina


Kommentarer
Postat av: Marie.

Så fin bild!

Verkligen världens absolut bästa mormor! <3

2012-04-28 @ 21:32:51
URL: http://mariemalm.blogg.se/
Postat av: Ida

finaste <3

2012-04-28 @ 22:38:51
URL: http://ladysykes.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0