Godmorgon

Godmorgon människor. :)
Sitter på Norrehed och om jag skall vara ärlig så finns det väldigt trevligt folk här (det finns undantag). Idag hade dem iaf gott kaffe så idag är jag nöjd, igår smakade det skit rent ut sagt.
Skall fixa MASSOR med papper idag som jag sedan skall skicka till dk för att kunna få min danska legitimation för undersköterks som på danska heter social og sundheds assistent. Får bara hoppas att jag får fixat alla papperna samtidigt så jag slipper skicka i omgångar.
Nä men ha en bra dag gott folk.
Bara för att jag är så nöjd med deras kaffe idag så lägger jag upp en bild på den. Haha
Många kramar Martina


Kommentarer
Postat av: Camilla

vilka ämnen läste du när du utbilda dig till undersköterska?

2012-04-25 @ 21:42:46
URL: http://enjoythetimeyoulive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0