KAFFE!

Ja tro det eller ej, men jag Martina sitter och dricker kaffe nu i denna stund, och ni som känner mig sen innan vet att jag inte drack kaffe för men känner att det var dags för de nu så man kan få tjäna lite vuxen poäng. Haha
Påsk afton idag och var gör jag då jo nu när man är vuxen så måste man ju tvätta sin tvätt själv så det är vad jag gör idag och dricker kaffe såklart. Vilken härlig dag.
En sak som gjorde en lite bitter var ju att det första jag såg när jag gick upp i dag var SNÖ :O fattade ingenting och nu är det sol, vad är det för klimat vi har nu förtiden. Skulle inte förvåna mig om det snöar på midsommar också. Nä skämt och sido.
Hoppas ni alla har en bra Påsk för det skall jag ha.
Nu skall jag dricka min goda kopp kaffe sen ner till tvättstugan igen.
Ha det finr gott folk,
Många kramar Martina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0