Skall Flytta Jippie :D

Japp tro det eller ej men jag och Kim skall flytta igen fast denna gången till ett ställe som vi kommer bo länge i. Denna lägenheten som vi skall flytta till ligger i underbara Råå med max 150m till stranden från vår lägenhet. Det är en tvåa som vi även bor i nu men som är mycket bättre och finare och sjukt mycket bättre område. Första gången som jag såg bilderna på lägenheten blev jag såld, de hade TVÄTTMASKIN och TORKTUMLARE i lägenheten så man slipper sätta upp sig i kö utan kan tvätta när som helst.
Kan bara säga att jag redan älskar lägenheten sjukt mycket. Det är även nära till Jan (svärfar) så det är ju bara perfekt. :D
Sedan det blev bestämmt att vi fick lägenheten så har Kim nog nämnt Råå minst fem gånger under en halvtimme. :D 
Tackar för allt.
Ha de fint gott folk för de skall jag ha.. :D 


Många kramar Martina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0