Vad skall man göra?

Ja då är det Onsdag idag och det händer inte ett skit idag, vilket är jäkligt tradigt då jag vill jobba och tjäna lite pengar. Jag är timandtälld på ett ställe och möjligtvis på ett annat ställe med men det verkar inte vara någon som är sjuk och då sitter man här vilket är väldigt tråkigt. Jag har även fått sommarvikariat och det bästa med det är att vårdboendet som jag skall vara på ligger max 5min från mig knappt de, vilket är jäkligt skönt eftersom att jag skall jobba natt i 7veckor och om man är trött slipper man bussen och allt på vägen hem. :)

Det var nästan ett år sedan jag bloggade senast och jag känner att jag var tvungen att ta tag i det nu så jag hoppas väl att det finns någon som vill läsa min tråkiga blogg.

Bilden som jag väljer att ha med i detta inlägg är på min älskade och underbara katt Firs som betyder sjukt mycket för mig fast han väcker mig mitt i natten bara för lite uppmärksamhet. :)

Många kramar Martina


Kommentarer
Postat av: Sarah

Kul att du tagit tag i bloggandet igen, hoppas det håller i sig också ;) Kram, Sarah

2012-04-04 @ 13:02:14
URL: http://ninjabob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0