Ny frisyr och mycket annat

Då har man inte bloggat på länge eftersom att jag haft mycket att göra.
Jag har jobbat lite och i måndags så klippte jag mig och skaffade lugg vilket jag är skit nöjd med. Var även och prövade ut linser och gjorde synundersökning för att se om jag kan ha linser fast jag har så dålig syn.
Jag fick veta att jag får ha linser så nu väntar jag på att de skall ringa och säga att mina linser har kommit skall pröva 2 olika par i två veckor och se vilka som är bekvämast. De som är bäst beställer jag och sedan slipper jag mina glasögon. Så sjukt skönt
Ni får ha en trevlig dag gott folk.
Skall iväg och jobba kväll nu skall bli riktigt kul eftersom att jag hade min praktikplats här och att de finns underbara människor här.
Här är en bild som är tagen precis efter att jag blivit klippt.
Många kramar Martina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0