Mina tankar just nu

Ena sekunden känner jag att nu mår jag riktigt bra sen nästa sekund så mår jag så jäkla dåligt. När jag mår som sämst så är det både enorm saknad och sorg och även återupplevelser från ett speciellt ögonblick då hela min värld rasade samman. 
Sen har jag så många andra tankar om andra saker som tynger ner mig. Att behöva vänta och gå emot sin egna önskan och vilja. Det är massor med tankar jag inte ens förstår mig på. Blir så föRvirrad av alla tankar och känslor som kommer på samma gång.  
När jag känner mig glad då är det en underbar känsla som går genom helakroppen  men samtidigt så vet man att den glädjen är inte 100% äkta eller jo det är den men samtidigt så känner man sig så dum för att man får lov att må bra och även varje gång man mår bra så är det något aom kommer och förstör den glädje man har. 

Nä nu ska denna glada tant och Tankefyllda människa snart till fabror doktorn. 
Ha en bra dag. 

Kramar Tinkus ❤️❤️

Kommentarer
Postat av: Nettan

Lilla gumman, vem har sagt att du inte får lov att må bra? Jag tror mer att du har skuldkänslor för att du mår bra och på så sätt ger du dig inte själv lov att må bra. Saker händer i livet som man inte förstår varför det händer, vad som är meningen med det som händer. Självklart så påverkar dom sakerna en hela tiden men det blir bättre, det kan jag lova dig. Men du måste ge dig tillåtelse att må bra, känna glädje och kärlek, för det och mycket mer är du värd gumman. Tro på livet, tro på kärleken och tro på ditt eget värde <3

Svar: Tack. Du har nog rätt. Men är så rädd för att glömma honom. :(
matinkus

2014-10-14 @ 14:01:55
Postat av: Nettan

Man glömmer aldrig gumman men man lär sig att leva med det som ett vackert minne samtidigt som man skapar nya vackra minnen tillsammans med andra människor. Du tror väl inte att han hade önskat dig annat än att vara lycklig och må bra?

Svar: Det har du rätt i. Nä det tror jag inte. Kramar
matinkus

2014-10-14 @ 22:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0