Sekt käringar.

Jäkla sekt kärringar som kommer och ringer på min dörr och tror att jag vill komma på doms jäkla församling.. Seriöst att tro att gud kommer att komma tillbaka och ta bort alla sjukdomar.. Dom tyckte inte om att jag tog upp att de som tror på koranen kan ta illa upp om dom kommer och försöker tvinga på dom bibeln och dom drog sig tillbaka när frågade om varför det som hände med jesus hände, då sa dom bara att de var en lång historia och då sa jag dra en kort version av den då.. sen sa dom helt plötsligt "vi vill inte tvinga på dig att gå på denna föreläsning" sen baka dom och gick. HAHA Jag frågade dom om det var en sekt dom försökte dra mig in i.. Haha

Så försök inte att tvinga på mig något skit.. HAHA

Kommentarer
Postat av: Marita

Låt mig gissa. Jehovas vittne :P:P

2011-04-07 @ 19:48:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0