Sol men blåser som fan.

Ja då har man precis blivit klar med uppslags orden i tema 2 i vård och omsorgsarbete så nu ska jag bara ta det lugnt. Eller inte. Skall bli klar med ikea möblerna har inte byggt ihop dom helt än har inte haft lust plus att jag måste tänka på skolan mest. När jag är klar med ikea möblerna så är det dag att göra hemma gjorda pommes är lite orolig eftersom att det är första gången. :D
Hade tänkt att lägga upp en låt här på min blogg eller musikvideo om jag ska vara exakt.
Har lyssnat på denna låten sjukt mycket den senaste tiden vet ej varför men det är något med den låten som är så mysig och älskar att sjunga till den.

Vad tycker ni om denna?
Kommentera gärna.. :D
Vill ni att andra låtar skall läggas upp säg bara till. :D


Varma kramar till er från mig.


Kram Matinkus <3

Kommentarer
Postat av: Marita

Ja det är ett jävla blåsväder... Jag gick hem med Johannes från tåget idag och det blåser något hemskt. Skyltarna blåser här fram och tillbaks,riktigt hemskt. Får skicka ner Mikael o handla hundmat sen för jag vågar inte ta ut Johannes i detta vädret mera...Kul att du kom in på utbildningen :). Jag kämpar också med skolan en hel del nu,känns som att det är jätte mycket och jätte svårt....

Låten är jätte jätte BRA!!

2011-04-08 @ 16:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0