Härligt trött

Ja då var det ny dag och nytt inlägg.
Mycket har hänt sen senast.
I onsdags morse så ringde jag till sjukhuset för att jag inte blivit inringd och ville veta vad som var fel för de behövde ju mycket tim.vik.
Fick då veta att av någon anledning så hade inte de inte fått in mitt namn på sms listan, men det fixade Renita direkt så igår fick jag ett sms men två arbetspass det ena var igår kväll det andra i natt. När jag väl var på sjukhuset kom Karin och fråga om jag ville jobba natt från söndag till måndag och självklart tackade man JA. Sen kom Renita och gav mig ytterligare ett pass. Så nu känns det som om man börjar få lite tur nu igen så sjukt skönt.
Fast imorgon kommer jag nog vara rätt trött. :P haha
Nä skall dricka mitt kaffe nu och hoppas att min danska väninna kommer :D
Ha det fint gott folk för det skall jag ha. :) haha
Många kramar Martina


Kommentarer
Postat av: Marita

Där ser du, dom hade glömt något eftersom de inte ringt in dig för de brukar behöva massor av timvikarier :)

2012-05-04 @ 09:13:12
URL: http://lifeofaangel.blogg.se/
Postat av: Ann

Härligt!

2012-05-04 @ 19:14:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0